maandag 8 juni 2015

Klas 4, Tommy Wieringa

We kregen als opdracht om bij het boek 'Ik was nooit in Isfahaan' van Tommy Wieringa een creatieve opdracht te maken. Isabel Streefkerk en ik hebben ervoor gekozen om een aantal collages te maken bij het verhaal 'Europa'. Dit verhaal bestond weer uit meerdere kleine verhaaltjes, die afspeelden in verschillende Europese landen. Wij hebben van zes verhaaltjes een collage gemaakt. Wij hebben deze ook gepresenteerd in de klas.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten